Emma och Daniel: Mötet, av Mats Wahl

Emma och Daniels föräldrar träffas via en kontaktannons. Emmas pappa bjuder Daniel och hans mamma upp till fjällen till deras stuga. En dag ska Emma följa med Isak, en gammal man upp till stugan där han bodde som barn för att vara där i några dar och fiska och sånt. Isak försöker få med Daniel, men han vill inte. Vilket är bra eftersom att Emma inte riktigt gillar honom. Men till slut låter Daniel sig övertalas och följer med upp till Isaks stuga. När Isak plötsligt oväntat dör, måste Daniel och Emma klara sig på egen hand och själva försöka ta sig där ifrån.

Min åsikt:

Ååååh! Typ världens sämsta bok jag någonsin läst!!! Så himla ointressant! Jag tror att endast en som är intresserad av natur kan tycka om boken. Mina vänner har oxå läst den och de slutade mitt i för att den var så himla boring! Jag läste faktiskt ut den (fråga inte hur jag stod ut), (och nej läste inte för att jag ville veta hur det skulle gå på slutet). Fast nu i efterhand ångrar jag mig lite att jag läste hela och slösade min dyrbara tid på den, när jag hade kunnat läsa nåt bättre och intressantare!

Poäng (0-5):

Det blir helt klart 0 poäng till denna bok.
 
                                                   
                                                            
154 sidor
                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0