Hemligheten av Sophie McKenzie

Lauren har alltid vetat att hon är adopterad, men när hon tvingas skriva en uppsats om sig själv, väcks störra frågor. Hon söker efter kidnappade barn på nätet, och märker att en av de små tjejerna liknar henne. Då bestämmer hon sig för att ta reda på vilka som är hennes biologiska föräldrar och äventyret börjar.

Min åsikt:

En bok ni garanterat MÅSTE läsa! Jag kunde knappt släppa boken, och när jag gjorde det så tänkte jag hela tiden på hur det skulle gå för Lauren. "En thriller i snabbt tempo", står det på baksidan av boken och jag håller verkligen med. Rekomenderar den starkt.

Poäng (0-5):

En klockren 5:a! Boken var så bra som jag trott och till och med bättre! 

                                                   
                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0