Systrar i jeans andra sommaren av Ann Brashares

Ennu en sommar kommer och de ska skiljas åt igen. Carmen sommarjobbar, Tibby åker till en filmskola, Bridget åker till sin mormor för att ta reda på lite mer om hur hennes mamma var innan hon dog och Lena börjar inse att hon inte glömt Kostos helt och hållet, men ryktet säger att han har en ny tjej. Ny sommar, nya bekymmer.

Min åsikt:

Jag gillar verkligen boken, snarare hela serien av Systrar i jeans. Jag lixom sjunker in i boken och tänker inte på nåt annat och bekymmrar mig inte för vad som händer i mitt verkliga liv, utan tänker bara på deras bekymmer.

Poäng (0-5):

5 poäng.

                                                    
                                                          446 sidor
     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0