Textlek, Kate Cann

Känner att det var ganska längesen jag recenserat en bok här i bloggen! Det var ju trotsallt nästan 2 månader sen. Jag har läst vissa böcker nu under tiden, men har inte orkat blogga. Men nu är jag tillbaka och här får ni en recension!


Mel är tillsammans med supersnygga Ben. Hon tvekar först på att han bara leker med henne- eftersom att hon
enligt sig själv inte är så snygg-, men efter ett tag känner hon att han säkert gillar henne på riktigt.
Men allt faller när Mel plötsligt börjar få elaka sms. Hon vet inte vem det är ifrån, men hon börjar tveka på att Ben har nån annan. Hon berättar inget om sms:en för honom, förens på slutet, då det är försent.


Min åsikt:

Textlek är en tunn och lättläst bok. Den var bra och passar för sånna som inte gillar att läsa så tjocka böcker, men ändå vill läsa om kärlek! Den bygger ganska mycket på just kärlek och lögner. Jag tycker att den hade kunnat vara lite längre. Lite mer beskrivningar och sådant!

Poäng (0-5) :

3

                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0